شمال: ۸۸۷۸۹۱۰۰

شرق : 77262100  

غرب : ۴۴۲۶۲۲۶۰

سوالات متداول ساس

ساس چیست؟

عکس ساس

سوالات متداول ساس

ساس بیماری منتقل میکند؟


در شرایط بسیار حاد ساس می تواند باعث بی خوابی و کم خونی افراد منزل شود و در ابتدایی ترین حالت خارش شدید  پوست در بعضی افراد ساکن منزل بهمراه خواهد داشت.

سوالات متداول ساس

آیا با شستن لباس ،ملحفه ،پتو،فرش و موکت ساس منزل ما رو از بین میرود ؟سوالات متداول ساس


از آنجایی که ساس میتواند هر جایی از منزل ( کتابخانه، تخت، مبل، کمد لباس و دیگر وسایل چوبی ) شما باشد ، شستن البسه کاملا بیهوده و غیر عقلانیست و ساس منزل شما با شستن بهیچ وجه نابود نمیشود ، و چیزی بجز خستگی بدن عاید شما نمیشود. سوالات متداول ساس

بخار شور و سشوار ساس را از بین میبرد؟


اگر توانستید تک تک ساس های منزل را پیدا کنید و روی سرش بخار شور یا سشوار بگیرید ممکن موفق بشوید ولی اینکار امکان پذیر نیست و برای نابودی ساس عملی غیر علمی محسوب میشود.سوالات متداول ساس

ساس از کجا میاد و به کجا می‌رود و به طور کلی ساس چگونه منتقل میشود ؟

1.ساس چند روز زنده میمونه؟

2.ساس از کجا میاد؟

3.چند روز خونه نباشیم ساس ازبین میره؟

4.ساس هر چند وقت یه بار نیاز به خون خواری داره؟

5.خارش ساس؟

6.چطور ساس رو پیدا کنیم و ببینیم؟

7.علائم وجود ساس در منزل؟

8.چطور ساس رو نابود کنیم؟


از مکانی ( هتل، مسافرخانه، خوابگاه، سربازخانه و …)  که ساس دارد. به همراه چمدان، کیف، کوله پشتی، داخل شلوار و لباستان وارد منزل شما میشود و خونخواری از شب اول آغاز میگردد.
یادتان باشد مرغ و خروس و سگ و گربه ناقل ساس نیستند، فقط انسانها هستند که با لباسها و لوازم خود ساس را جابجا میکنند.


هتل ها و خوابگاه های دانشجویی ، سربازخانه و کمپ های ترک اعتیاد ساس دارند؟


بله، بیشتر این مکانها بعلت ازدیاد جمعیت، افراد دچار و درگیر ساس هستند. و حتی با صرف هزینه های هنگفت نمیتوانند ساس را نابود کنند. و یا حاضر به هزینه کردن برای سمپاشی ساس نیستند و از روشهای سنتی برای نابود کردن ساس استفاده میکنند.

حمام ،توالت و سرویس بهداشتی ساس دارد ؟


خیر، ساس برای زنده ماندن نیاز به خون انسان دارد و مخفیگاه ساس، نزدیک به محل خواب انسان است، بنابراین سرویس بهداشتی و حمام ساس ندارد و نیاز به سمپاشی ساس هم ندارد.

داخل ماشین ساس زنده می‌ماند؟


خیر، ساس برای تغذیه نیاز به خونخواری شبانه دارد، بنابراین داخل پاچه شلوار اولین فردی که داخل ماشین مینشیند، میشود . سوالات متداول ساس

ساس داخل لباسشویی زنده میماند؟


اگر داخل لباسها باشد، زنده مانده و اگر لباسشویی با بالاترین دما کار کند، ساس داخل لباسشویی میمیرد. منتها برای نابودی ساس منزل پیشنهاد نمیکنیم از لباسشویی استفاده کنید، زیرا بیشتر ساس منزل داخل لوازم چوبی میباشد.

اگر ساس داخل جارو برقی باشد چکار باید کرد ؟


جاروبرقی را با بیشترین قدرت روشن کنید و بعد از دو دقیقه کیسه را درآورده و دور بیاندازید.

ساس در روز فعالیت می‌کند یا شب؟


هر دو ، ولی در شب افراد داخل منزل روی تخت و مبل استراحت میکنند. و میز غذای پر از خون خود را برای تغذیه ساس آماده مینمایند، بنابراین ساس از این ضیافت استقبال میکنند و بمدت ۵ دقیقه از خون شما نوش جان میکند.

پودر بچه باعث مرگ ساس می‌شود؟

خیر، پودر بچه باعث مرگ ساس نمیشود. سوالات متداول ساس

آیا الکل سرکه سیب و یا سرکه سفید ساس را از بین می‌برد؟


شرکت سمپاشان از پودر بچه برای کشتن ساس استفاده نکرده است. ولی اگر روی سر ساس پودر بچه بریزید ممکن است باعث مرگ همان یک عدد ساس بشود، در مجموع این روش برای نابودی ساس پیشنهاد نمی‌شود زیرا تمام منزل را باید پودر بچه بریزید.


برای این کار باید یک سمپاش ۲۰ لیتری داشته باشید و تمام منزل را با ۲۰ لیتر الکل یا سرکه سیب و سرکه سفید سمپاشی کنید، در ضمن  یادتان باشد ممکن است بوی سرکه سیب و  سرکه سفید تا مدت‌ها در منزل شما باقی بماند.


ساس کجا زندگی می‌کند و معمولاً در کجای منزل می‌توانیم به دنبال علائم ساس بگردیم؟


اغلب در نیم متری مکانی که افراد منزل میخوابند خود را مخفی می‌کنند. که یکی از آن مکان‌ها تخت خواب و مبل‌های تخت شو میباشد و بعضی اوقات داخل شاسی مبل‌ها هم مشاهده می‌شود
زیر و گوشه فرش و موکت‌ها، زیر میز تلویزیون، داخل میز ناهارخوری و دراورها میتوان ساس را دید.
داخل کشوی لباس‌ها ساس مشاهده گردیده است.
در مکان‌هایی که به شدت آلوده به ساس هستند، روی دیوارها و کف منزل، کنار قرنیزها به کرات ساس مشاهده شده است.
اگر می‌خواهید به راحتی ساس را ببینید، بر روی تشک تخت به دنبال آن باشید، زیر روکش خوش خواب تخت و یا دور دوخت خوش خواب تخت میتوانید فضولات ساس و یا خود ساس زنده را ببینید.

طول عمر ساس چقدر است و چند تا تخم می‌گذارد؟


ساس با توجه به شرایط محیطی معمولاً ۵ سال عمر می‌کند و در این ۵ سال می‌تواند نزدیک به هزار عدد تخم بگذارد.

آیا ساس نر و ساس ماده داریم و جفت‌گیری ساس به چه شکلی انجام می‌شود؟


عموم مردم فکر می‌کنند ساس هم نر است و هم ماده ولی ساس نر و ساس ماده یک بار بطور کلی جفتگیری می‌کنند و تا پایان عمر دیگر نیازی به جفت گیری ندارند.

ساس چیست ؟


حشره ساس یک حشره است که انگل انسانی محسوب می‌شود.

ساس چه شکلیه؟


این ساس تقریباً شبیه به یک عدس کوچک یک عدس کوچک و یا شبیه به یک دانه سیب.

ساس چه رنگی است و در کل ساس چیست؟


ساس ۵ مرحله زندگی دارد، گونه بالغ ، قهوه‌ای تیره می‌باشد که نشان از خونخواری وی دارد.  ولی ساس های کم سن‌تر برنگ قهوه‌ای روشن دیده میشوند، چون کم جثه تر هستند ، خون کمتری میخورند.

ساس چند روز زنده می‌ماند؟


اگر تغذیه سالم و درست از خون انسان داشته باشد و شرایط محیطی امن و ایمنی داشته باشد پنج سال زنده میماند و در تمام این مدت تخم میگذارد ، اما اگر انسانی نباشد تا از خون وی تغذیه نماید بیشتر از شصت روز زنده نمیماند.


ساس چگونه منتقل می‌شود ؟


حشره ساس بال ندارد که پرواز کند، فقط از طریق البسه و چمدان و کوله پشتی انسان ها منتقل میشود البته ناگفته نماند که با خرید لوازم چوبی دست دوم و کهنه برای منزل، امکان انتقال ساس گزارش شده است.


ساس چگونه نیش می‌زند ؟


حشره ساس نیش نمیزند بلکه یک خرطومی دارد که اکثرا  شبها و تقریبا بمدت ده دقیقه  آنرا زیر پوست انسان کرده و کمی خون میمکد و بعد از گذشت ده دقیقه بدن بعضی از افراد منزل، مخصوصا کسانی که گروه خونی o مثبت دارند به خارش افتاده و فکر میکنند که پشه آنها را نیش زده است.


ساس چطور نابود میشود ؟


با شستن، اتوزدن، بخارشورکردن لوازم منزل، جلوی آفتاب سوزان گذاشتن ملحفه ها و جارو برقی کشیدن فقط خودتان را خسته میکنید زیرا ساس همه جای منزل شما میتواند پنهان شود و فقط با یک نوع سم بطور کامل از بین میرود.


چطور ساس را ریشه کن کنیم ؟


فقط فقط با سمپاشی کل منزل توسط کارشناس خبره شرکت سمپاشان.


ساس چطوری به وجود می‌آید ؟


از طریق تخم چشم بجهان گشوده و داخل مناطق مسکونی و خواب انسانها به زندگی و تحصیل خون پرداخته و در اتاق خواب بالغ شده و در همان دوران فقط یکبار جفت گیری نموده و تا پایان عمر آپشن تخمگذاری بدون جفت را دارد.


ساس از کجا میاد ؟


میتواند از طبقات بالا و پایین ، اگر فامیل و خویشاوند هستند و یا پادگان ، خوابگاه و بطور کلی از مکانهایی که انسانها در آن به استراحت شبانه میپردازند به منزل شما منتقل شود.


ساس از چی بدش میاد؟


تمام موجودات نیاز به اکسیژن و آب و غذا دارند بنابراین نبود هر یک باعث مکدر شدن ساس و بفنا رفتنش خواهد شد ، ناگفته نماند سرمای زیر ده درجه و گرمای بالای هفتاد درجه تو لیست دلخوریهای ساس میتواند قرار بگیرد.

ساس از چه چیزی بدش میاد ؟


سم ساس awsome

ساس بدون خونخواری چند روز زنده می‌ماند ؟


بدون خون انسان تا ۶۰ روز میتواند زنده بماند و ما بصورت عملی و در فضای آزمایشگاهی متوجه شدیم زمانیکه بیست عدد ساس را داخل یک لیوان بدون خون زندانی کردیم و آخرین ساس روز شصتم بجواب حق لبیک گفت.

ساس چگونه از بین می‌رود ؟


نه خاک دیاتومه و نه دستگاه صوتی دور کننده هیچکدام ساس را از بین نمیبرد ، سرکه ، الکل ، آفتاب و … بطور صد درصد نمیتواند ساس منزل شما را از بین ببرد ، حتی نود درصد از سموم نمیتواند ساس را از بین ببرد.

ساس چطوری به وجود می‌آید ؟


اینکه منزل شما خیلی تمیز باشد یا نباشد ،ربطی به داشتن و نداشتن ساس ندارد و ساس از مکانی دیگر توسط افراد و یا لوازم آنها به داخل منزل شما انتقال پیدا کرده است ، بنابراین سطح بالا و پایین بودن نظافت منزل شما ربطی به ساس منزل ندارد.

چطور ساس را ریشه کن کنیم ؟


با یک تماس با شرکت سمپاشان ، برای همیشه از شر ساس رها خواهید شد.

شکل ساس چطوریه ؟


شبیه و تقریبا به اندازه یک دانه سیب یا عدس کوچک به رنگ قهوه ای تیره البته داخل گوگل عکس ساس را سرچ کنید ، خودتان متوجه خواهید شد. سوالات متداول ساس


ساس واگیر داره ؟


بله ، اگر منزل یکی از اقوامتان ساس داشته باشد و شما داخل آن منزل رفت و آمد داشته باشید، شک نکنید که در مدت کوتاهی ساس را به منزل خودتان انتقال خواهید داد، فقط کافیست داخل منزل آلوده به ساس یک ساعت بنشینید و یا بخوابید، همین کافیست که ساس داخل شلوار و پیراهن شما وارد میشود و با شما هجرت خودش را آغاز کند.

ساس در آفتاب می‌میرد؟


خیر ، آزمایشهای ما داخل یک پلاستیک فریزر نشان داد که آفتاب هیچ تاثیری روی ساس ندارد.

تاثیر الکل، بوی سیر و خاک دیاتومه بر روی ساس چیست؟


الکل اگر مستقیم روی سر ساس زده شود ممکن است باعث ضربه فنی شدن و مرگ ساس شود اما باید کل منزل را با ۳۰ لیتر الکل بشورید تا ساس منزل شما از بین برود اما بوی سیر برای ما انسانها آزار دهنده است و خاک دیاتومه باعث کثیف شدن منزل و ریه های نازنین شما میشود و هیچکدامشان تاثیری روی ساس ندارند. سوالات متداول ساس

اقدامات قبل از سمپاشی ساس چیست ؟


تمام لوازم خانه داخل خود منزل باشد. هیچ وسیله و البسه ای داخل پلاستیک در کیپ ، بالکن و پشت بام نباشد.


اقدامات بعد از سمپاشی ساس چیست ؟


بسته به نوع سمی که استفاده میگردد خود کارشناس سمپاش موارد را یادآوری و آموزش میدهد.

چطور بفهمیم منزل ساس دارد ؟


از روی خارش بدن برای گروه خونی o مثبت و یا تمام منزل ملحفه سفید پهن شود و بمدت دو هفته دقت کنید روی ملحفه ها چی میبینید.

ساس کجای منزل تخم می‌گذرد؟


حشره ساس هر جایی که بخواهد تخم میگذارد حتی داخل یک لیوان در شرایط اضطراری که شرکت ما قرارشان داد ولی بیشتر در شکاف و شیار و درزهای مبل و لوازم چوبی و خوشخوابهای تخت و تشکهای داخل کمد منازل تخم میگذارد.

ساس چقدر عمر می‌کنه؟


با شرایط کانادا ۵ سال اما در شرایط سمی  ایران و افغانستان شاید دو ماه ( خونی نباشد برای تغذیه).

ساس چی می‌خوره؟


فقط خون انسان.

قبل از سمپاشی ساس باید منزل را نظافت کنیم یا وسایلی را جابجا کنیم و دور بندازیم؟


نیاز به نظافت نیست ولی اگر مبلهای منزل فرسوده و کهنه شدند بهتر است دور انداخته شوند. و بقیه لوازم داخل منزل باشد تا کامل همه چیز و همه جای منزل سمپاشی شود.

سم ساس بو و لک دارد؟


بستگی دارد اگر از سموم پودری استفاده شود قطعا کل منزل لک میشود و اگر از سموم مایع بزنید قطعا بو دارد اما شرکت سمپاشان از سمومی استفاده میکند که منزل شما نه بو و نه لک میشود.

بعد از سمپاشی ساس، تا چه مدت باید منزل را ترک کنیم؟


بسته به نوع سم مورد استفاده در منزل شما و با نظر کارشناس مربوطه معمولا از سموم ارزان و کم خطر حدود شش ساعت شروع شده الی ۹۶ ساعت برای سموم قوی، باید منزل را ترک کنید.

قبل از سمپاشی ساس در منزل چه کارهایی انجام شود؟


باید تمام لوازم، داخل خود منزل باشد و دربشان باز باشد.

ساس نر و ساس ماده چگونه جفت‌گیری می‌کنند؟


براحتی و شباهنگام ولی در کل عمرشان فقط یکبار این عمل وقیح را انجام میدهند و ساس ماده تا پایان عمر گوهربار خویش باردار بوده و میتواند هر کجای منزل تخم بگذارد.

سمپاشی همراه با ضمانت نامه کتبی 1 ساله

سمپاشی با ضمانت نامه کتبی 1 ساله نمایندگان ما شرکت سمپاشی ساس و شرکت سمپاشی موش در سطح شهر تهران میباشند. برای ارائه خدمات بیشتر با ضمانت نامه کتبی 1 ساله به شما شهروندان عزیز هستند. سمپاشی 100% تضمینی


جهت خرید سم انواع حشرات، موش، مار و مارمولک اینجا را کلیک کنید.

سمپاشی ساس

سم تضمینی ساس


سوالات متداول : حشره ساس چیست ؟ بهترین روش برای نابودی حشره ساس چیست ؟ سم ساس

بهترین روش سمپاشی ساس و بهترین روش از بین بردن ساس چیست؟

ساس چیست؟

بهترین زمان سمپاشی ساس

سمپاشی ساس و هزینه سمپاشی ساس
سمپاشی و بهترین زمان برای سمپاشی حشرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا