شمال: ۸۸۷۸۹۱۰۰

شرق : 77262100  

غرب : ۴۴۲۶۲۲۶۰

سمپاشی و بهترین زمان برای سمپاشی حشرات

بهترین زمان برای سمپاشی حشرات و جانوران

از تخصص های مهم شرکت سمپاشان سمپاشی آفات و حشرات می باشد . این حشرات و موجودات در فصل پاییز و زمستان شروع به تخم ریزی می کنند . سوالی توجه مخاطبان را به خود جلب می کند، فصل پاییز و زمستان، فصل تخم ریزی حشرات است. پس چرا در فصل گرما آفات و حشرات بیشتر هستند؟ و در همه جا خانه پخش می شوند؟ به عبارتی برخی از افراد این باور را دارند. که حشرات بدلیل گرما بیرون آمده اند. در صورت مشاهده حشرات باید با شرکت سمپاشان تماس بگیرند تا از شر این موجودات خلاص شوند .

می خواهم به شما بگویم که این باور غلط است چرا که سمپاشي باید در فصل پاییز و زمستان انجام شود. زمانی که تخم هنوز به حشره بالغ تبدیل نشده است. میتوان با سم پاشی کامل آنها را در حالت نطفه از بین برد .

در محیط زندگی خود به غیر از حشراتی مانند سوسک ریز یا آلمانی ، سوسک کابینتی ، موش ، ساس که در چوب وجود دارد و بعضی از آنها به ساس تختخوابی شهرت دارند و… باید به کنه ها نیز توجه شود، که در چند سال اخیر در تهران زیاد دیده میشوند. کنه ها از پرنده هایی که بر بام خانه و یا بالای کانال ها زندگی می کنند می آ؛یند. و از طریق بدن و بال زدن آنها در محیط گسترش می یابند.

برای سمپاشی منزل ، ساختمان و… یعنی همان محل زندگی شما حتما توجه داشته باشید که از شرکت متخصص این کار تقاضای کمک کنید چرا که در مواقع سمپاشي باید نکاتی رعایت شود که اگر توجه نکنید امکان مصمومیت و یا حتی در بعضی موارد مرگ و میر نیز ممکن خواهد بود .

بهترین زمان سمپاشی

بهترین زمان سمپاشي :

بدانید که سمپاشی انواع سوسک ها باید در هنگام غروب و یا شب انجام شود. چون در طول روز در حال فعالیت هستند و در خانه متفرق می شوند . برای سمپاشی ساس و کک چون در طول شب فعالیت می کنند و عاشق تاریکی هستند باید سمپاشی طول روز انجام شود . برای کنه محدودیتی نیاز نیست هر زمانی می توانید عملیات را انجام دهید . موش خانگی و نقره ماهی ( سیلور فیش: داخل آپارتمان های جدید، و فضاهایی با رطوبت بالا وجود دارد.) هیچ محدودیتی برای سمپاشی این جنوران وجود ندارد .

به این نکته توجه کنید که اگر سمپاشي در موقع مناسب انجام نشود امکان دارد هیچ نتیجه مثبتی نداشته باشد و کاملا بی فایده باشد .

نکته دیگری که حتما باید به آن توجه کنید این است که یکسری از حشرات هستند که نیاز به زمان خاصی برای سمپاشی ندارند. مانند سوسک هایی که در سقف کاذب زندگی می کنند. یا حشراتی که در اتاق ها هستند. و حتی کرم های خاکی و… اگر سمپاشی این گونه موارد را به تاخیر بیاندازید ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به محیط زندگیتان وارد کنند . پس بهترین کار این است که با مشاوران رایگان سمپاشان تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را برای شما انجام دهند. شرکت سمپاشان بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

شرکت سمپاشان در همه محله های تهران دارای شعبه می باشد که به راحتی در دسترس شهروندان قرار می گیرد. تا با حداکثر تاثیر و حداقل هزینه رضایت مشتریان را جلب کند .

مجوز سمپاشی بین المللی سمپاشان
مجوز سمپاشی وزارت بهداشت و گواهینامه بین المللی سمپاشان

سمپاشی با ضمانت نامه کتبی 1 ساله

نمایندگان ما شرکت سمپاشی ساس و شرکت سمپاشی موش در سطح شهر تهران میباشند. برای ارائه خدمات بیشتر با ضمانت نامه کتبی 1 ساله به شما شهروندان عزیز هستند. سمپاشی 100% تضمینی

جهت هماهنگی و مشاوره رایگان با بهترین و مجربترین کارشناسان در حوزه حشره شناسی و سمپاشی با ما در تماس باشید. 09192004096

جهت خرید سم سوسک ریز تضمینی با ضمانت بازگشت وجه اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا