شمال: ۸۸۷۸۹۱۰۰

شرق : 77262100  

غرب : ۴۴۲۶۲۲۶۰

سمپاشی درختان میوه

زمان سمپاشی درختان میوه :

سمپاشی درختان می تواند به کاهش آفات و بیماری های درختان و گیاهان در باغ های خانگی کمک زیادی کند . اولین گام در کنترل بیماری ها و  آفات حشرات در باغ های خانگی پیشگیری می باشد . اول نوع گیاه و نوع میوه را انتخاب میکنیم چرا که هر نوع درختی با هر نوع میوه ای شرایط سم پاشی خاص خود را داراست . با انتخاب صحیح می توانید بهترین روش را برای انجام اینکار در نظر بگیرید که همین کار می تواند از بسیاری از مشکلات جلوگیری کند . در این روش باید تمامی گیاهان و میوه هایی که دچار آفت شده اند و یا در معرض آفت زدگی هستند را جدا کنید تا دیگر محصولات را تخریب نکند .

ممکن است بهتری ن باغبانان و یا کسانی که در اینکار ماهر هستند هم باغ و محصولات آنها نیاز به سمپاشی داشته باشد تا کمتر دچار آفت و ضرر و زیان شوند .

بر اساس گزارش Ross Penhallegon متخصص باغبانی دانشگاه ایالتی اورگان ، سمپاشي درختان میوه در فصل های سرد از ماه دی تا ماه اسفند می تواند کمک به کنترل آفات باغ ها کند . این سمپاشي درخت ها در زمستان باعث می شود در فصل های گرم کمتر آفت و حشرات محصولات را خراب کند .

در متن زیر برخی از اسپری های سمی برای درمان درختان میوه ای هستند . این محصولات به طور گسترده در مراکز باغبانی در دسترس هستند .

سمپاشی درختان میوه

روغن غیر فعال :

هنگامی که درختان در خواب زمستانی هستند از دی ماه تا اسفند ماه بعد از اینکه تمام برگ ها افتادند . از این روغن استفاده می شود . که این روغن را با آب مخلوط می کنند و با اسپری به تمام بدنه و شاخه های درخت اسپری می کنند .

زمانی که دمای مورد انتظار در روز افزایش یافت اینکار انجام می شود که درجه حرارت باید کمتر از 35 درجه باشد و در غیر اینصورت می تواند آسیب برساند . استفاده از این روغن می تواند شته ها ، مقیاس ، کنه های عنکبوت ، و بسیاری از حشرات دیگر با خشک کردن یا خرد کردن تخم حشره و لارو کنترل کند .

آهک و گوگرد :

این نوع سمپاشی درختان با آهک و گوگرد برای کنترل بیماری های قارچی و باکتری انجام می شود که اغلب برای : برگ کوهی هلو ، آفتابگردان و.. مورد استفاده قرار می گیرد. از این نوع سمپاشی درختان میوه نباید برای درخت زردآلو استفاده شود .

مس یا ترکیبات مسی :

این نوع سمپاشی بر روی درخت سیب ، درخت گلابی ، درخت گیلاس ، درخت هلو و درخت آلو برای کنترل حشرات انجام می شود . دو هفته برای استفاده کردن از مس و هر نوع ترکیبی که حاوی مس می باشد ، اجازه دهید . بعد از اینکار کاغذ برچسبی بر روی درخت بزنید که به درخت سم حاوی مس زده شده است .

شیره گیاهی سفید رنگ :

تنه درختان جوان با شیره سفید رنگ آغشته شده که باید با نیمی آب مخلوط شده باشد . این رنگ باعث می شود نور خورشید را بازتاب کند که وقتی برگ‌ ها می‌ریزند می‌تواند باعث ایجاد ترک‌ خوردگی و آسیب قسمتهایی از درخت در زمستان شود .

مجوز سمپاشی بین المللی سمپاشان
مجوز سمپاشی وزارت بهداشت و گواهینامه بین المللی سمپاشان

سمپاشی همراه با ضمانت نامه کتبی 1 ساله

نمایندگان ما شرکت سمپاشی ساس و شرکت سمپاشی موش در سطح شهر تهران میباشند. برای ارائه خدمات بیشتر با ضمانت نامه کتبی 1 ساله به شما شهروندان عزیز هستند. سمپاشی 100% تضمینی

جهت هماهنگی و مشاوره رایگان با بهترین و مجربترین کارشناسان در حوزه حشره شناسی و سمپاشی با ما در تماس باشید. 09192004096

جهت خرید سم انواع حشرات، موش، مار و مارمولک اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا