شمال: ۸۸۷۸۹۱۰۰

شرق : 77262100  

غرب : ۴۴۲۶۲۲۶۰

تشخیص جای نیش حشرات

سمپاشی حشرات————حشراتی که نیش می زنند و راه تشخیص نیش و گزیدگی انواع حشرات :

1- علائم نیش پشه :

عکس پشه

فروشگاه سم

سمپاشی حشرات

نیش پشه به شکل کوچک و گرد است که بعد از نیش، خود پشه میمیرد. و اینکه علائمی همچون سوزش و خارش دارد که بعد از آن قرمز می شود و پف می کند و بعد از دقیقه ای سفت می شود و متورم می ماند . به این نکته توجه کنید که پشه ممکن است چنیدن جای مختلف از بدن شما را نیش زده باشد . بعضی از پشه ها هستند که عفونت را هم منتقل می کنند و افرادی که بدن حساسی دارند در جای نیش پشه احساس درد کنند و جای آن بیش از اندازه ورم کند که این نشانه عفونت است که در این صورت حتما باید به پزشک مراجعه شود .

عکس جای نیش پشه

2- علائم نیش مورچه های آتشین :

عکس مورچه آتشین

جای نیش مورچه آتشین بسیار خطرناک است و بعد از گزش آن حتما به پزشک مراجعه کنید . مورچه آتشین حشرات کوچکی هستند که شکل آنها خشن و به رنگ قرمز و سیاه می باشند . 1.جای نیش آنها بسیار دردناک است . 2.جای نیش آنها قرمز پر رنگ می باشد . 3.جای نسش مورچه وحشی باد می کند و تاول می زند .

عکس جای نیش مورچه آتشین

3- علائم نیش کک :

عکس کک

جای نیش کک معمولا بصورت دسته ای در قسمت های مختلف پایین پا مشاهده می شود که به سرعت خودش رو نشان می دهد. جای نیش کک نیز باعث خارش می شود .

عکس جای نیش کک

3- علائم نیش ساس :

عکس ساس

جای نیش ساس با خارش زیادی همراه است که بصورت نقطه های قرمز رنگ کوچک در بدن ظاهر می شود. این تاول های کوچک قرمز گاهی داخل آن نقطه های کوچک سیاه رنگی در آنها مشاهده می شود . جای نیش ساس عموما روی دست، پا و کمر میباشد و گاهی هم در گردن مشاهده می شود . یکی از ویژگی هایی که جای نیش ساس دارد این است که در یه خط تقریبا منظم حرکت می کند و فرد را نیش می زند .

نیش ساس خیلی خطرناک نیست اما باید در صورت مشاهده آن حتما محل زندگیتان را سمپاشی کنید. چرا که به سرعت در همه خانه پخش می شود. و همه ی لحاف، تشک، تخت و وسایل چوبی را فرا می گیرند. و امکان دارد مهمان ها به خانه هایشان ساس را منتقل کنند. ممکن است نیش آنها برای بقیه افراد مضر باشد.

عکس جای نیش ساس

4- علائم نیش شپش :

عکس شپش

نیش شپش بصورت لانه ای در سر و بدن ظاهر می شود . خود شپش حشرات ریز و سفید رنگی می باشد که تقریبا نزدیک به ریشه مو قرار می گیرند . در صورتی که مدت زمان زندگی آنها بر روی سر و بدن زیا شود قسمتی از پوست را ضخم می کند تا از همان جا تغذیه کنند . این انگل های شپش انواع مختلفی دارند که همه آنها از خون انسان تغذیه می کنند . جای نیش شپش باعث خارش خیلی شدید می شود که به همین خارش های زیاد پوست سر و یا بدن ضخم می شود .

عکش جای نیش شپش

5- علائم نیش کنه :

عکس کنه

جای نیش کنه دردناک است و باعث تاول بزرگی که همراه با سوزش است مشاهده می شود نیش کنه خارش زیادی دارد و باعث نفس تنگی نیز می شود. اگر کنه شما را نیش زد بدانید که جای آن در طولانی مدت باقی می ماند تا از بین برود. جای نیش معمولا بصورت تکی است و خیلی کم مشاهده میشود که بصورت گروهی باشد.

نیش کنه بسیار خطرناک است و می تواند عفونت و بیماری زیادی را منتقل کند . کنه و یا نیش آن باعث تب کریمه کنگو می شود .

عکس جای نیش کنه

6- علائم نیش سارکوپتس اسکابئی :

عکس حشره بیماری گال یا جرب

جای نیش این حشره باعث بیماری جرب یا همان گال می شود . نشانه های آن بعد از 4 تا 6 هفته ظاهر می شود و جای نیش آن به شدت خارش دارد و تاول های کوچک ریزی می زند .

این بیماری مسری است و به راحتی با تماس مستقیم پوست و لباس منتقل می شود . در صورت مشاهده به پزشک مراجعه کنید و حتما نکات بهداشتی را رعایت کنید .

عکس نیش گال یا جرب

7- علائم نیش عنکبوت :

عکس عنکبوت

جای نیش عنکبوت بسیار خطرناک است و حتما باید به پزشک مراجعه شود . اغلب عنکبوت ها خطری برای انسان ندارند اما بعضی از آنها بسیرا خطرناک اند و نیش آنها شبیه به زنبور زدگی است . انواع عنکبوت های خطرناک : عنکبوت تارانتولا ، عنکبوت هوبو ، عنکبوت گرگی ، عنکبوت قهوه ای می باشد . جاینیش عنکبوت جوش های قرمز رنگ چرکی است که بعد از آن باعث موردهای آلرژی زیادی می شود .

عکس جای نیش عنکبوت

8- علائم نیش زنبور :

عکس زنبور

جای نیش زنبور قرمز رنگ است و باعث خارش می شود . اگر زنبور عفونتی به همراه داشته باشد باعث التهاب زیاد و درد می شود . بعضی از افراد هستند که با نیش زنبور میمیرند . نوعی از زنبورها فقط می توانند یکبار نیش بزنند و بعد از آن میمیرند . اما زنبورهای گاوی می توانند چندین بار نیش بزنند.

عکس جای نیش زنبور

گواهینامه سمپاشی سمپاشان

سمپاشی همراه با ضمانت نامه کتبی 1 ساله

نمایندگان ما شرکت سمپاشی ساس و شرکت سمپاشی موش در سطح شهر تهران میباشند. برای ارائه خدمات بیشتر با ضمانت نامه کتبی 1 ساله به شما شهروندان عزیز هستند. سمپاشی 100% تضمینی

جهت هماهنگی و مشاوره رایگان با بهترین و مجربترین کارشناسان در حوزه حشره شناسی و سمپاشی با ما در تماس باشید. 09192004096

جهت خرید سم انواع حشرات، موش، مار و مارمولک اینجا را کلیک کنید.

8 در مورد “تشخیص جای نیش حشرات”

  1. سلام اولش قرمزه بعد تاول میزنه و خیلیییی میخاره و یکی دو تا نیست هرروز جای جدید نیش میزنه میتونید لطفا بگید چه حشره ایه؟

    1. سلام
      به احتمال زیاد منزل شما ساس داره
      ولی برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید. 09192004096

  2. سلام دیروز یک عنکبوت منو نیش زد اما برخلاف این که تاول بزنه باد کرد انگشتم و می‌سوخت یه خراش کوچیک روی جای نیش انداختم و مک زدم و خونشون تاجایی تونستم کشیدم بیرون اما هنوز همون باد رو داره سوزش هم ندارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا