شمال: ۸۸۷۸۹۱۰۰

شرق : 77262100  

غرب : ۴۴۲۶۲۲۶۰

سمپاشان

به دنبال راهی سریع و مطمئن برای نابودی حشرات موذی هستید؟

خرید انواع سم خارجی و با کیفیت

سمپاشی سوسک و آفات

تخصصی ترین مرکز سمپاشی حشرات و سوسک در تهران و حومه

گارانتی سمپاشی

با خیال راحت سمپاشي اماکن خود را به ما بسپارید!

سمپاشي منازل و اماکن

سمپاشی اماکن و منازل و ساختمان ها تخصصی

مجوز وزارت بهداشت

شرکت سمپاشی دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان

با سمپاشان ، آفات دیگر شانس زنده ماندن نخواهند داشت!!!

آفات علاوه بر مبارزه با شما ، برای سلامتی و اموال شما در طول سال بسیار خطرناک هستند. سوسک ها، پشه ها و سایر حشرات و جانوران، دارای بیماری های مختلفی می باشند و باید آنها را از خانه دور نگه داشت. مهم نیست که الان چه فصلی است ، حشرات موذی دزدکی برای بدست آوردن غذا ، آب و زیستگاه راحت تر به محل اقامت شما وارد می شوند. دفع حشرات از منزل شما یک رویداد یکباره نیست و این روند باید بصورت هر ساله تکرار شود و کارشناسان مجرب ما شما را برای دفع آفات و حشرات موذی و سمپاشی منزل تان به صورت رایگان همراهی و مشاوره می نمایند.

کارشناسان سمپاشان با آموزش های تخصصی و دستگاه های پیشرفته به مقابله با آفات منزل شما می پردازند و راه های ورود آفات و حشرات را شناسایی و چرخه زندگی آنها را مختل می کنند. تکنسین های سمپاشان با آموزش های حرفه ای رفتار تمامی آفات همچون سوسک ها ، موریانه ها ، مارمولک ها ، موش ها و… را می دانند و بهترین روش و سمپاشي را برای از بین بردن آفات به کار می برند.

سوالات سمپاشی خود را از ما بپرسید

شما عزیزان می توانید، سوالات خود را در زمینه سمپاشی و اطلاعات مربوط به حشرات و آفات در انتهای مطالب وب سایت مطرح نمایید، و کارشناسان سمپاشان در اسرع وقت به آن ها پاسخ خواهند داد.
 

اقدامات لازم قبل از سمپاشی

قبل از سمپاشی منزل ، ساختمان و محیط شما می بایست راه ورود حشرات به خانه و مکان خود را پیدا کنید. بهترین کمک شما به شرکت سم پاشی همین می تواند باشد و آن ها با داشتن این اطلاعات نسبت به محافظت کردن محیط شما در مقابل هجوم آفات اقدام به بستن راه های ورود و خروج حشرات موذی می نمایند و سپس با سمپاشی آن ها در لانه و مکان شما آن ها را از بین می برند.
یکی دیگر از اقدامت لازم قبل از سمپاشی این است که می توانید وسایل اضافی خود را برای جلوگیری از آلوده شدن به سم با پلاستیک و ملافه بپوشانید و اجزا آن قسمتی که قرار است سم پاشی صورت گیرد را در دسترس بگذارید. همچنین باید در نظر داشته باشید شما قبل و بعد از سمپاشی باید منزل خود را تا زمان از بین رفتن خاصیت سموم ترک نمایید.

بعد از سمپاشی حشرات حتما باید منزل را ترک کنیم ؟

.در این زمینه حتما از کارشناس شرکت سمپاشان سوال بفرمایید ولی بطور کلی حتما بعد از سمپاشی باید منزل را ترک کنید
عده ای از دوستان عنوان میکنند که سموم بهداشتی نیازی به ترک منزل ندارد ولی در مکان های بسته سیگار کشیدن هم ممنوع است چه برسد به سم!

سمپاشی با سمپاشان!

برای بیش از 12 سال است که کنترل آفات و سم پاشی را جدی گرفته ایم، هزاران مشتری راضی ما سندی بر گفته ماست. سمپاشان از جدیدترین محصولات و تجهیزات برای دفع آفات از خانه شما همراه با برنامه ای موثر از منزلتان حفاظت می کند.

ویژگی های خدمات سمپاشان

سرویس ما با استفاده از ترکیبی از پیشرفته ترین تجهیزات و علم روز به شما کمک می کند، تا آفات را با سمپاشي بدور از منزل خود هدایت کنید.

 

ما تحقیق می کنیم

کارشناسان سمپاشان خانه شما را از پایین تا بالا، داخل و خارج، برای مشکلات آفات و سمپاشي بررسی می نمایند.

محافظت می کنیم

محیط منزل شما را متناسب با ساختار آن بررسی می کنیم و لانه عنکبوت ها ، حشرات و زنبور ها را با امن ترین روش ها نابود و سم پاشي می سازیم.

تقویت می کنیم

تمام مراحل را برای دور نگاه داشتن حشرات از حفره ها، ترک ها و و لکه های خانه شما انجام می دهیم.

تماشا می کنیم

محیط داخلی خانه شما را امن می کنیم، و در صورت نیاز مانیتورهای کنترل آفات را در نقاط بحرانی همچون آشپرخانه ، انباری و... نصب می کنیم.

گزارش می دهیم

همیشه یک گزارش دقیق از ارائه خدمات سمپاشي و توصیه های به نگه داشتن خانه خود به دور از آفات ارئه می کنیم.

پیگیری میکنیم

در تماس هایی که برقرار می شود سریعا مشکل شما را بررسی میکنیم و در اسرع وقت کارشناسان را برای بررسی مشکل و سم پاشی اعزام می کنیم.

فروش سم و انجام سمپاشی در تمام نقاط تهران

مشاوره و بازدید رایگان

مجموعه سمپاشان

مجموعه سمپاشان با سابقه ی بیش از 12 سال در زمینه سمپاشی و فروش سم توانسته با ارائه خدمات با کیفیت و فروش سموم درجه یک رضایت مشتریان خود را جلب کند.

انجام سمپاشی با ضمانت نامه کتبی

ارائه خدمات سمپاشی در تمام نقاط تهران

سمپاشی حشرات و آفات رایج

ما همه چیز را در مورد سمپاشی آفات و سوسک ها می دانیم، و شما نیز می توانید از اطلاعات زیر استفاده نمایید، و آفت مورد نظر خود را از روی تصاویر شناسایی نموده و با عادت ها و راه های مقابله با آنها بیشتر آشنا شوید.

مقالات سمپاشان

مجوز سمپاشان
سبد خرید
اسکرول به بالا